08.12.2013

Smakebit på søndag #7


Dette innlegget er en del av en serie der jeg prøver å poste et blogginglegg hver dag frem til julaften. Glem heller ikke å sjekke ut giveaway'en som varer gjenom hele Desember. Klikk her for å delta!



Smakebit på søndag er en bloggutfordring på bloggen til Mari, flukten fra virkeligheten. Det går ut på å dele en liten snutt fra boka du leser nå. Siden jeg alt har delt snutter fra begge bøkene jeg holder på med så tenkte jeg å dele litt fra neste bok jeg har tenkt til å lese. Dash & Lily's Book of Dares av Rachel Cohn og David Levithan.

"I figured the whole point of bothering going to the movie at all would be to possibly get a look at mystery boy. But the dares he'd leftinside my stocking with the Moleskine notebook, on a Post-it note placed onto the movie ticket, had said:

DON'T read what I wrote in the notebook until you're at the theater.
DO write down your worst Christmas memory in the notebook.
DON'T leave out the most horrific details.
DO leave the notebook behind for me, behind Mama's behind.
Thank you." (side 45)

5 kommentarer:

  1. Høres ut som en spennende bok, aldri hørt om den før. Takk for tips :)

    SvarSlett
  2. Takk for smakebiten! Dette virker som en veldig søt og passende bok for denne tiden av året :)

    SvarSlett
  3. Den här skulle jag kunna tänka mig :) Tack för tipset.

    SvarSlett
  4. Den hørtes spennende ut, den vil jeg gjerne lese :-) Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett