10.12.2015

Re-Designe Bokomslag 3 : Bloodlines

Her kommer tredje post i serien hvor jeg har lyst til å re-designe bokomslag. Jeg vil prøve å poste innlegg i denne serien en gang i blant. Jeg lager disse fordi jeg syns det er gøy. Jeg har ingen ting i mot det orginale coveret, men jeg kunne fint sett til at de lagde ett nytt.

Denne uken har jeg valgt å re-designe coveret til Bloodlines av Richelle Meade, som handler om Sydney Sage som er en Alkymist. Alkemystene er mennesker som jobber for å skule vampyrenes eksistens fra mennesker. Sydney får et oppdrag å passe på Dronningen av Vampyrene sin søster, Jill, da hun har fått drapstrusler mot seg. Sammen med en gjeng av vampyrer flytter Sydney til ørkenen for å sitte "barnevakt" for dem og passe på at alt går som det skal når de alle starter på samme High School.



Orginalen er til venstre og det jeg lagde er til høyre. Klikk på bildet for større versjon. (kilder: font, jente)

1 kommentar:

  1. Mange som klager over covrene til denne serien :p Ikke lest noen av bøkene i verken originalserien eller denne, men jeg har sett filmen. Tror likevel bøkene er myemye bedre! :p
    - Siri

    SvarSlett