21.08.2012

Oppdatering

Så jeg fikk ikke lest det jeg ville til read-a-thonet, men men sånn er livet. Jeg holder forsat på med bok to på listen min for utfordringen. Bloodrose av Andrea Cremer. Dette er tredje og siste bok i Nighshade serien. Jeg gleder meg til jeg får tid til å lese den ferdig! Når jeg er ferdig har jeg også Hounded av Kevin Hearne som ligger å venter på meg. En bok jeg fikk anbefalt og nå låner av en venninne. Tror den passer midt i blinken for min smak.

Vi begynte på skolen i går så kommer til å ta litt tid før jeg får blogget ordentlig igjen. Etter andre dag på skolen har jeg allerede et tonn med lekser. På den lyse siden så har jeg valgt engelsk litteratur i år, et fag som ser interessant og gøy ut samtidig som det gir meg muligheten til å lese bøker og å bli bedre på å analysere dem. Ellers kommer jeg mest sansynlig til å prioritere matte, fysikk og trening fremfor bloggen.

Jeg skal prøve å blogge så mye som jeg får mulighet til, men her og nå aner jeg ikke hvor mye tid jeg kommer til å ha til overs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar