29.08.2015

Måneden som var: Juli og August

Før jeg skriver om hvilke bøker jeg har lest de to siste månedene vil jeg dele en gøy nyhet!
Jeg har kjøpt domene navn til denne bloggen, så du kan nå finne meg også ved å skrive boknerd.no i adresse feltet på nettleseren din. Jeg kommer til å fortsette å bruke blogger/ blogspot en stund fremover men jeg hadde veldig lyst til å reservere domene navnet til om jeg vil flytte siden dit senere. Så ja boknerd.no !


juli og august har jeg fått lest litt. Det ble litt lite tid i juli, for selv om jeg hadde sommerferie så hadde jeg en eksamen jeg skulle ta 7. august. Dermed gikk all øvingen til det. Annet jeg har brukt min tid på har vert å være fadder, studiestart og nå har jeg fått meg frivillig jobb som it-utvikler. Jeg vet ikke helt hva den siste innebærer helt enda men jeg gleder meg til å finne ut mer.


Lest i juli og august:
Nowhere but Here av Katie McGarry
Red Queen av Victoria Aveyard (anmeldelse)
A Monster Calls av Patrick Ness
Batgirl, Vol 1. The Darkest Reflection av Gail Simone, Ardian Syaf , Vicente Cifuentes

Kjøpt/ anmeldereksemplar i juli og august:
The Summer of Chasing Mermaids av Sarah Ockler (kindle)
Batgirl, Vol 1. The Darkest Reflection av Gail Simone, Ardian Syaf , Vicente Cifuentes
Percy Jackson's Greek Gods av Rick Riordan

Mål for september:
  • Lese tre bøker
  • En av dem kan være tegneserie
  • Fullføre en bok jeg alt har startet på

2 kommentarer:

  1. Nowhere but Here kjøpte jeg meg denne måneden. Har ikke fått lest den enda, men gleder meg til å lese den etterhvert. The magical city fikk jeg også lyst på, men har allerede tre slike fargebøker fra før av. Så får bruke de først, før jeg kjøper meg flere. Fikk penger av mamma til bursdagen min som var tidligere denne måneden og da kjøpte jeg meg to fargebøker til. Har ikke kommet så langt så jeg har lest noe av Patrick Ness enda. Er han flink forfatter? Percy Jackson's Greek Gods har jeg også lyst til å kjøpe meg, samt serien om Percy Jackson. Jeg driver nå å leser hele serien, men låner bøkene på biblioteket. Kunne tenke meg å kjøpe alle bøkene selv en gang :)

    SvarSlett
  2. Flere bøker som jeg gjerne vil lese :D Har jo allerede Red Queen, hehe. Takktakk :D

    ohh, så spennende at du har fått kjøpt boknerd.no. Nå er det virkelig navnet ditt!
    Selv la jeg først ut oppsummering nå, weee. Litt sen..

    SvarSlett