31.12.2014

Året som var: 2014

Kort om året:
  • Jeg fikk lest 39 bøker og hadde et mål om å lese 50. 
  • Jeg begynte å studere så det ble lite tid til lesing.
  • Jeg hadde et mål om å lese flere klassikere og YA 2014 conteporary releases, men gjorde lite av begge disse.
  • Jeg hadde et mål om å anmelde alle bøkene jeg leste, dette skjedde heller ikke.
  • Jeg var flink til å låne bøker på biblioteket, før jeg begynte å studere.
  • Jeg har kjøpt færre bøker enn tidligere år.

Godt Nyttår!

Oppsummering:

6 kommentarer:

  1. Du har lest mye, og jeg syns du fortjener å være fornøyd med det. Godt nyttår! Ønsker deg lykke til videre med studiene og noen gode leseopplevelser. Mange!

    SvarSlett
  2. Många bra böcker du läst! Jag har Sarah J Maas serien i hyllan och ser fram emot att läsa den i år. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper den faller i smak, Heir of Fire var min favorittbok fra i år og serien er blant mine favoritter!

      Slett
  3. Synes du var flink jeg, og jeg skal også bli flinkere med antallet bøker jeg kjøper :p eventuelt begrense til et vist antall eller noe slikt. Hadde vært en sykt bra forbedring det :D

    Mange av disse bøkene vil jeg også lese!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, jeg anbefaler de med 4 stjerner eller mer! Ja, må virkelig bli flinkere å ikke kjøpe så mye bøker *sa hun mens hun ventet på at 4 bøker skulle finne vei til postkassen hennes.*

      Slett