28.05.2012

Memorable Monday #1

Memorable Monday, " a meme (fra Escape In A Book) where you and I can share quotes that we feel deserves a place in the spotlight."


Siden jeg nettopp ble ferdig med Linger, andre bok i serien The Wolves of Mercy Falls av Maggie Stiefvater vil jeg dele noen quoter fra denne boka. Skal prøve å ikke spoile noe for de som ikke har lest boken.
  • "But love isn't quantifable on paper, so I had to leave - behind." Sam
  • “Life's pain. You just have to get over as much of it as you can." Isabel
  • “Avoidance is a wonderful therapy." Cole
Fine quotes fra de tre karakterene jeg forelsket meg i. Selv om jeg ikke elsket den første boka, Shiver, så er Linger et absolutt must read. Nye karakterer, fantastisk skrevet og bra plot.

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker denne serien og alle bøkene, også den første:) Fine sitater:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, holder på dem den tredje nå, har store problemer med å legge den fra meg (selv om jeg har tusen prøver å øve til).

      Slett
  2. Flotte sitater, Elena! Jeg er litt småforelska i Cole :D

    Great quotes! I have a small crush on Cole.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er begynt på Forever nå, og han er absolutt min favoritt i denne serien. :-D

      Slett