25.04.2012

Oppdatering

Blogger har fått nytt tema. Har logget inn og ut av blogger i et par dager nå å håpet på at de ville endre det tilbake. Den gang ei. Det nye temaet er så forskjellig fra det gamle at jeg ikke vet helt hvor jeg skal starte. Det er vel bare å ta mote til seg og bli kjent med det ukjente. På den lyse siden så er det nye designet finere en det gamle, i både farger og fasong.

Siden sist har jeg hat mye lekser, men også lest noen bøker. Everneath av Brodi Ashton, Die for Me av Amy Plum og Legend av Marie Lu. Anmeldelser kommer. Neste i rekken er Unearthly, som en venninne "tvinger" meg til å lese og kanskje Delirium. Gleder meg!

So blogger has a new theme, and I've been dreading to try it out. During my absence I've read three books. Everneath by Brodi Ashton, Die for Me by Amy Plum og Legend by Marie Lu. I will be posting my reviewssomtime in the future.

1 kommentar:

  1. Die for me har jeg lest og jeg likte den veldig godt. Skal ta en titt på anmeldelsen din når jeg har litt mer ledig tid, så du hadde lagt den ut nemlig. Legend har jeg i hylla men har ikke lest den enda.

    SvarSlett