29.05.2019

Bokomslaget til House of Earth and Blood av Sarah J. Maas


Er det bare jeg som blir super glad når en av mine favoritt forfattere skal gi ut ny bok og viser oss bokomslaget? 

Etter at facebook pushet et innlegg om et intervju med Sarah J. Maas kom jeg også over dette coveret i dag. Jeg syns det var for fint til ikke å dele. Tidligere har hun gitt ut Throne of Glass serien og A Court of Thorns and Roses (ACOTAR) serien. Den førstnevnte er en av mine favoritter, og jeg leste siste boken ferdig tidligere i år! Den andre serien er også ferdig, jeg har lest et sted at det skal komme oppfølgerserie som følger noen av karakterene.

Jeg er litt usikker på om denne boken skal foregå i samme univers som en av de andre seriene hennes. Titelen på den nye boken er noe likt serienavnet til ACOTAR. EW news skriver i artikkelen sin at dette er Maas sin debut i 'adult-fantasy world.' Hun har også begynt å skrive mer og mer beskrivende sex-scener, dette er en ting som gjør meg skeptisk til det at skal over i "voksen" sjangeren. Jeg vet derimot at jeg så absolutt skal gi denne boken en sjanse når den kommer ut. I følge goodreads er dette dessverre 28. januar neste år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar