03.02.2016

Oppsumering av Januar 2016

To av målene mine i år er å  "skrive oppsummering for hver måned som har gått" og "skrive litt om alle bøkene jeg leser på bloggen". Så nå er det på tide for den første måneden.

Oppsummering av min Januar i bøker:
  • Jeg plukket ut vinnerene av Giveawayen (randomly) og disse ble Anna og Siri. Anna fikk sin i posten i dag og Siri får sin når vi møtes neste uke.
  • Jeg dro på biblioteket i slutten av måneden for å låne to Narnia bøker og tre tegneserier som jeg er spent på å få lest.
  • Jeg fikk et leseeksemplar som jeg er sykt gira på å lese så snart jeg er ferdig med siste bok i Heroes of Olympus serien, The Blood of Olympus.

Lånt på Biblioteket:

Leseeksemplar:
Takk til Vigmostad & Bjørke

Kjøpt:

 
 

Denne historien handler om hvordan Narnia ble til. Om hvordan to barn blir venner og oppdager en portal til andre verdener.

Bak Murene (Night School 1) av C.J. Daughtery (anmeldelse)
Allie blir sendt bort til en kostskole ute på landet når foreldrene ikke lenger klarer å tolerere ugangen hennes. Her får hun en merkelig opplevelse, da merkelige ting skjer om kveldene.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan bare si tusen takk igjen for at jeg var sp heldig som ble trukket ut som vinner. Jeg gleder meg veldig til å lese boka!

    Håper du og Siri får det kjempehyggelig når dere møtes.

    Hva synes du om The Blood of Olympus? Selv likte jeg boka kjempegodt, og gleder meg utrolig mye til The Hidden Oracle kommer ut i mai. The Sword of Summer er også en veldig god bok, og jeg likte den kjempegodt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er så vidt begyntpå TBoO men omg så bra. Digger Reyna allerede. Litt skeptisk til at vi ikke får noe Percy/ Annabeth synsvinkel men er veldig spent på hva som kommer til å skje. Gleder meg til The Hidden Oracle også!!

      Ja, vi er så heldige å bor i samme by så det blir nok koselig.

      Slett
    2. Reyna er fantastisk! I starten var jeg også skeptisk til at det ikke var noe Percy/Annabeth POV, men jeg innså etter hvert at serien har syv hovedpersoner,og siden Percy og Annabeth var viktige i HoH, er det helt naturlig at det noen andre i BoO. Uansett så er de jo med da, så det er jo ikke slik at man ikke møter dem i det hele tatt.

      Slett
  2. Jeg leste alle bøkene i Narnia som mitt hovedprosjekt sommeren 2014. Fullførte alle bøkene, men ble egentlig litt skuffet over serien... Trodde jeg skulle like den bedre. Fant den litt kjedelig, men så er jo jeg heller ikke i målgruppen :D haha
    - Siri

    SvarSlett