10.10.2014

Tema Torsdag og Bokomslag Re-designing

Jeg vet jeg hadde en spalte hvor jeg prøvde å poste om et tema hver torsdag, noe som dessverre har falt helt ut. Som mål har jeg nå veldig lyst til å få Tema Torsdag opp igjen og poste et tema hver uke, eventuelt annenhver.

Jeg har også tenkt på en ny spalte som kunne vært veldig gøy: Det å re-designe bokomslag til noe du syns representerer boken bedre. Det trenger ikke være bedre enn det originale, men noe man synes at representerer boken bra eller et bilde man får inn i hodet når man tenker tilbake på boken. Ett eksempel som jeg selv har laget ser dere under, der det til venstre er det originale. Jeg tenker å prøve å få dette til så snart jeg får internett og hadde synes det var veldig gøy om andre var interessert i å bli med på dette. Så spre gjerne ordet!



Planen er å lage en liste med tema, eventuelt bøker som jeg kan skrive om til Tema Torsdag og bøker som man kan Re-Designe cover på. Hvor ofte hver spalte kommer til å bli postet må jeg se når jeg får startet det hele opp, men jeg har som mål å få til å poste mist ett innlegg her på bloggen i uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar