01.01.2014

Godt Nyttår!

Hei og godt nyttår til alle sammen! Jeg håper dere hadde en fin kveld, og er klar for et nytt år.
Det nye året betyr at goodreads utfordringen min på å lese 40 bøker er over, noe jeg klarte (leste faktisk 58 bøker i fjor.) Nyttår betyr også at det er tid til å sette seg nye mål for det kommende året. Jeg har som mål å lese minst 55 bøker, noe jeg håperå få til selv om jeg har planer om å begynne å studere etter sommeren. Flere bokrelaterte mål vil også bli postet på bloggen denne måneden, så det er bare å følge med!

At det nå er 1. januar betyr også at jeg har avsluttet Givawayen som foregikk her på bloggen. Vinnerne er valgt gjennom random.com, så det er helt tilfeldig. Det var en eller to som hadde meldt seg på uten å følge kravene og dermed ble diskvalifisert. To vinnere stod igjen og det var Elin fra Elins Bookish World og Cecilia (Arianna King). Så gratulerer så mye til de to! Premien vil bli sendt så snart dere svarer på eposten jeg har sendt dere.

1 kommentar:

  1. Godt nytt år :) wow jeg vant! Blir alltid like overrasket hver gang jeg vinner. Fin måte å starte det nye året på :)

    SvarSlett