27.03.2020

Hei 2020!

Nå er det lenge siden jeg har publisert noe her. Det er litt rare tider vi er i nå, og det har motivert meg til å ville dele flere bøker i tilfelle noen trenger inspirasjon til lesestoff. I tillegg så håper jeg at alle følger råd fra kilder vi kan stole på, holder seg hjemme og trygge.


Boken jeg holder på med akkurat nå er Crooked Kingdom av Leigh Bardugo. Forrige uke fullførte jeg også House of Earth and Blood som er den første boken i den nye serien, Cresent City, av min favorittforfatter Sarah J. Maas. En anmeldelse av denne kommer snart så hold øynene åpne.

En liten oppdatering på blogg fronter er at jeg for øyeblikket jobber med en ny blogg. Dette er fordi jeg ønsker å komme meg bort fra blogger og blogspot.com. De har en del restriksjoner på hvordan bloggen ser ut, spesielt på mobil. Når de fleste som leser artikler osv. på nett gjør dette på mobil så er det litt synd. En positiv ting med dette er at jeg syns det er gøy å få koble flere av hobbyene mine sammen. I dette tilfellet blir disse hobbyene blogging, bøker og koding! Mer info om dette kommer etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar