07.01.2018

Lest i 2017

Her kommer en oppsummering av mitt leseår 2017. Jeg lagde meg et ambisiøst mål på goodreads om å få lest 15 bøker i starten av året. Resultatet ble derimot at
  • Jeg fulførte 10 bøker i 2017
  • Fire av disse var grafiske noveller
  • Tre av disse var bøker skrevet av Sarah J. Maas
  • Fem av bøkene jeg leste var fantasy-bøker

bilde fra instagram @elena_boknerd

Januar:
Empire of Storms (bok #5) av Sarah J. Maas ~ (4.5 / 5)

Juni:
Saga Vol. 6 av Brian K. Vaughan og Fiona Staples ~ (4 / 5)
Saga Vol. 7 av Brian K. Vaughan og Fiona Staples ~ (3 / 5)

Juli:
A Court of Wings and Ruin (bok #3) av Sarah J. Maas ~ (4 / 5)
The Name of The Wind av Patrick Rothfuss (anmeldelse)~ (4 / 5)

Oktober:
Truthwitch av Susan Dennard (anmeldelse) ~ (3 / 5)

Desember:
Tower of Dawn (bok #5.5) av Sarah J. Maas (anmeldelse) ~ (3.5 / 5)
Hysj av Magnhild Winsnes ~ (5 / 5)
Pashmina av Nidhi Chanani ~ (4 / 5)
In The Afterlight (bok #3) av Alexandra Bracken ~ (4.5 / 5)

2 kommentarer:

  1. Selv om du ikke nådde målet ditt er det godt å se at du fikk lest så mye fantasy. Jeg eelsker å lese fantasy, og ønsker å prioritere å lese mer av dette i 2018. Jeg har for eksempel ikke lest noen av bøkene til Sarah J. Maas. Du liker jo bøkene hennes godt, så jeg burde nok gi dem en sjanse :)
    - Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, håper du får lest mer fantasy" Elsker Sarah J. Maas så håper du får lest noe av henne :)

      Slett