25.10.2014

Re-Designe Bokomslag 2 : Halloween

Her kommer andre post i serien hvor jeg har lyst til å re-designe bokomslag. Jeg oppfordrer alle til å bli med! Du trenger ikke til å ha erfaring med photoshop eller lignende programmer. Du kan enkelt og greit finne bilder du syns passer til boken og enten poste de ved siden av hverandre, lime dem inn i paint og slenge på tekst, tegne eller for all del sette deg ned og redigere bilder sammen. Lag et blogginnlegg hvor du viser frem det nye omslaget du har laget og del det i kommentarfeltet. Under finner du en liste over fremtidige temaer. Jeg håper at du slenger deg med eller sprer ordet videre.

Jeg vil prøve å poste innlegg i denne serien annenhver lørdag. Denne ukens tema har jeg valgt til å være halloween. Jeg er nok ikke noe stor tilhenger av Halloween som høytid, men jeg må innrømme at det er gøy med en unnskyldning til å kle seg ut eller se skumle filmer. Denne uken har jeg valgt å re-designe coveret til Immortal Rules av Julie Kagawa, som handler om Allison Sekemoto som må ta valget om å dø eller bli gjenfødt som vampyr. Jeg valgte å redesigne dette coveret fordi hoverpersonen er beskrevet som aseatisk, og da syns jeg coveret burde respektere dette.. Óg fordi jeg gjerne skulle kledd meg ut som en badass vampyr på halloween.


Orginalen er til venstre og det jeg lagde er til høyre. Klikk på bildet for større versjon. (kilder: blod, jente )

Fremtidige temaer:
25. oktober: Halloween
8. november: Farger
22. november: Snø

Du står fritt til å tolke temaene, og kom gjerne med forslag til fremtidige temaer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar