11.10.2014

Re-Designe Bokomslag 1 : Vintersport

Så her kommer første post i serien hvor jeg har lyst til å re-designe bokomslag. Jeg oppfordrer alle til å bli med! Du trenger ikke til å ha erfaring med photoshop eller lignende programmer. Du kan enkelt og greit finne bilder du syns passer til boken og enten poste de ved siden av hverandre, lime dem inn i paint og slenge på tekst, tegne eller for all del sette deg ned og redigere bilder sammen. Lag et blogginnlegg hvor du viser frem det nye omslaget du har laget og del det i kommentarfeltet. Under finner du en liste over fremtidige temaer. Jeg håper at du slenger deg med eller sprer ordet videre.

Jeg vil prøve å poste innlegg i denne serien annenhver lørdag. Denne ukens tema har jeg valgt til å være vintersport. Og jeg valgte derav å re-designe coveret til Being Sloane Jacobs av Lauren Morrill (anmeldelse) som handler om en hockey spiller og kunstløper som skifter sporter. Jeg liker det originale omslaget, men jeg føler ikke at det representerer jentene og boka bra nok og derfor fikk jeg lyst til å redesigne nettopp dette.


Orginalen er til venstre og det jeg lagde er til høyre. Klikk på bildet for større versjon.

Fremtidige temaer:
11. oktober: Vintersport (Sport)
25. oktober: Halloween
8. november: Farger

Du står fritt til å tolke temaene, og kom gjerne med forslag til fremtidige temaer.




1 kommentar:

  1. Åh, wow. Vad läckert. Jag tycker helt klart att ditt omslag passar mycket bättre in på boken än vad originalet gör. :)

    SvarSlett