20.01.2014

Bokrelaterte Nyttårsforsetter

Utenom nytt design -som nå er oppe- så har jeg noen bokrelaterte mål for 2014. Jeg prøvde å holde dem realistiske, slik at jeg faktisk kan klare å gjennomføre dem. Itillegg til disse så kommer det til å bli en del reising, flytting og starten på å studere. Dette vil selvfølgelig prioriteres over å lese, men jeg er instilt på å få til alt sammen.

  • Lese 55 bøker, goodreads utfordring
  • Lese 5 eller flere YA Contemporary new releases, goodreads utfordring
  • Back to the Classics Challenge 2014, innlegg om utfordringen
  • Lese 3 krimbøker
  • Låne flere bøker fra biblioteket
  • Skrive om alle bøkene jeg leser.
    - Kan anmeldelser om noen og kortere om andre, men jeg vil skrive litt om alle.

I tillegg vil jeg fikse litt mer på designet, siden jeg ikke er helt fornøyd med dette enda. Har du noen leseforsetter eller kanskje noen utfordringer du vil fullføre i 2014? Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar