10.12.2013

Topp ti Tirsdag: Vinter TBR


Dette innlegget er en del av en serie der jeg prøver å poste et blogginglegg hver dag frem til julaften. Glem heller ikke å sjekke ut giveaway'en som varer ut Desember. Klikk her for å delta!



Topp ti tirsdag er et meme laget og hostet av The Broke and the Bookish, der de hver uke gir deg et tema som du kan lage en top 10 liste til. Denne ukens tema er "Top Ten Books On My Winter TBR." Så her er noen av bøkene jeg håper å få lest i vinter!

1. Dash & Lily's Book of Dares av Rachel Cohn & David Levithan: Jeg vet jeg har nevnt denne mange ganger nå, men gleder meg sånn til å lese den!

2. Persuasion av Jane Austen: Enda en bok jeg har nevnt tidligere, som jeg også gleder meg til å lese.

3. Boktyven av Markus Zusak: Bestilte denne rett etter at jeg så traileren til filmen. Har hørt mye bra om den så jeg gleder meg.

4. Throne of Glas av Sarah J. Maas: En bok som er jeg blitt anbefalt utallige ganger og som jeg endte opp med å bestille i et impulsivt kjøp.

5. Jeg er Malala av Malala Yousafzai, Christina Lamb: Har sett boken mange steder og hørt mye om den så føler for å få lest den.

6. Crossing the Line av Katie McGarry: En novelle i min nye favoritt contemporary serie Pushing the Limits.

7. For Darkness Shows the Stars av Diana Peterfreund: Jeg kjøpte denne forrige måned og vil gjerne få lest den.

8. The Darkest Minds av Alexandra Bracken: Igjen en bok som jeg bare har hørt mye bra om som jeg må få lest.

9. The Eternity Cure av Julie Kagawa: Nå er det nesten et år siden jeg leste den første boka i serien og jeg er nødt til å finne ut hva som skjer videre.

10. Allegiant av Veronica Roth: Grugleder meg til å lese den siste boka i Divergent serien, har hørt både positive og negative ting om denne.

1 kommentar:

  1. Jag måste också ta och läsa Boktjuven snart..planerar att försöka få det gjort innan filmen kommer. :)

    SvarSlett