03.12.2013

Topp Ti Tirsdag: 2014 ugivelser jeg dør etter å lese


Dette innlegget er en del av en serie der jeg prøver å poste et blogginglegg hver dag frem til julaften. Glem heller ikke å sjekke ut giveaway'en som varer ut Desember. Klikk her for å delta!



Top ti tirsdag er et meme laget og hostet av The Broke and the Bookish, der de hver uke gir deg et tema som du kan lage en top 10 liste til. Denne ukens tema er "Top Ten 2014 Release I'm Dying To Read." De fleste av bøkene på min liste er serier. På grunn av dette la jeg til en ekstra bok, slik at de tre nederste er bøker som ikke tilhører noen serie for dere som ikke har lest det samme som meg.

1. Blood of Olympus, Heroes of Olympus #5
av Rick Riordan | 7. oktober
Siste boka i Heroes of Olympus serien som innvolverer Percy Jackson og vennene hans. Gleder meg til finalen av min nye favorittserie, og vet at Rick Riordan kommer til å levere som alltid!

2. Silver Shadows, Bloodlines #5
av Richelle Meade | 29. juli
Etter en spennendes avslutning i forrige bok kan ikke denne komme fort nok. Også en av mine nye favorittserier!

3. Sweet Reckoning, The Sweet Triology #3
av Wendy Higgins | 29. april
Jeg håper finalen av serien som staret med Sweet Evil er like bra som resten av serien.

4. Take Me On, Pushing the Limits #4
av Katie McGarry | 20. mai
Etter å ha falt for alle hennes tidligere karakterer og storylines gleder jeg meg selvfølgelig til enda en "Pushing the Limits" bok.

5. Isla and the Happily Ever After, Anna and the French Kiss #3
av Stephenie Perkins | 13. mai
Fantastisk valg av setting og komplekse karakterer er det som fikk meg til å falle for både Annas og Lolas historier. Håper Islas historie også holder mål.

6. Darkness Hidden, Name of the Blade #2
av Zoë Marriot | 2014
Gleder meg til å lese forsettelsen på den spennendes historien om Mio og hennes samurai sverd. Japanske eventyr og myter har inspirert denne serien, noe jeg gleder meg til å lære mer om.

7. Into the Still Blue, Under the Never Sky #3
av Veronica Rossi | 28. januar
Gleder meg til tredje bok om Perry og Aria. Allerede i første bok falt jeg helt for verdenen de lever i som er todelt, mellom en fantasy verden og en dystopisk sciense-fiction verden

8. Sinner, Wolves of Mercy Falls #4
av Maggie Atiefvater | 1. juli
Denne gangen skal vi følge Coles historie før han møtte de andre. Han og Isabel var mine favoritt karakterer fra serien.

9. On the Fence
av Kasie West | 1. juli
Jeg likte Kasie West sin bok fra i år, The Distance Between Us, veldig godt, så jeg gleder meg til å lese mer fra henne. Historien høres super søt ut.

10. Panic 
av Lauren Oliver | 4. mars
Lauren Oliver skriver fantastisk så det burde ikke være overraskende at jeg gleder meg til denne. Jeg har også sett neon lovende kommentarer av denne fra andre bloggere som alt har lest den.

11. Love Letters to the Dead
av Ava Dellaria | 1. april
Konseptet i denne høres kult ut. Å fortelle historien igjennom brev til døde kjendiser.


6 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til å lese sinner. Jeg elsket serien og Cole var en spennende karakter, gleder meg til å lese mer om han :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant! Håer hun tar med en liten del hvor hun dorteller litt om fremtiden deres også etter siste bok i shiver triologien :)

      Slett
  2. Silver Shadows, Take Me On, Sinner, and Panic all made my list! Into the Still Blue was really good! I enjoyed that one a lot! Great list!

    TTT
    Sandy @ Somewhere Only We Know

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh you're so lucky you got to read Itno the Still Blue! Thanks :D

      Slett
  3. Så många bra val! Bortsett från dem vi hade gemensamt så ser även jag mycket fram emot On the Fence och Panic. Kasie West och Lauren Oliver är några av mina absoluta favoritförfattare. :)
    Tack för att du kollade in min lista! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, har så utrolig lyst til å lese Pivot Point av Kasie West, syns "the distance between us" var veldig bra.

      Slett