07.09.2013

Måneden som var: August

I August fikk jeg lest rekord mange bøker. Men etter et marathon kjenner jeg at jeg begynner å bli litt for mye, så jeg har bestemt meg for å ta en liten pause denne månden. Både når det kommer til kjøp og lesing. Det er derimot et par to-tre bøker jeg bare må få lest ferdig siden jeg allerede har begynt på dem. Jeg skal også en tur til London fra 19. - 24. September så dette er også en av grunnene til en liten lesepause. Men ikke fortvil: Selv om det ikke blir så mye lesing så skal jeg prøve å få opp en del anmeldelser fra tidligere måneder!

Det veg fikk lest ferdig var
Sweet Peril (Sweet Evil #2) av Wendy Higgins (anmeldelse)
Obsidian (Lux #1) av Jennifer L. Armentrout
Onyx (Lux #2) av Jennifer L. Armentrout
Opal (Lux #3) av Jennifer L. Armentrout
Die for Her (Revenants #2.5) av Amy Plum
Etiquette and Espionage av Gail Carriger
Young Justice Vol. 1 av Art Baltazar
The Sea od Tranquility av Katja Millay
Mannen uten fortid (Robyn #4) av Norah McClintock
Det Hjertet er fylt av... (Robyn #5) av Norah McClintock
Sannhetens Øyeblikk (Robyn #6) av Norah McClintock
Change of Heart (Robyn #7) av Norah McClintock
Bilbanden (Robyn #8) av Norah McClintock
At The Edge (Robyn #9) av Norah McClintock
Bittersweet av Sarah Ockler
My Life Next Door av Huntley Fitzpatrick
Anna and The French Kiss av Stephanie Perkins (anmeldelse)
Lola and the Boy Next Door (Anna & the FK #2) av Stephanie Perkins
The Distance Between Us av Kasie West

Bøker jeg kjøpte var
Obsidian (Lux #1) av Jennifer L. Armentrout
Onyx (Lux #2) av Jennifer L. Armentrout
Opal (Lux #3) av Jennifer L. Armentrout
Origin (Lux #4) av Jennifer L. Armentrout
Young Justice Vol. 1 av Art Baltazar
The Distance Between Us av Kasie West

Bøker jeg ønsker å lese i august
Fullføre:
Brente Barn Skyr Ilden av Maren Westlie Mathisen
Origin (Lux #4) av Jennifer L. Armentrout

Kanskje:
The Elite av Kiera Cass
If I Should Die av Amy Plum
Tiger Lily av Jodi Lynn Anderson

2 kommentarer:

  1. Flott oppsummering!:) Er jo godt med lesepauser imellom slagene, så det må du bare kose deg med. Fin måte og ikke bli lese trøtt på også. Flott liste med bøker du har lest. Obsidian av Jennifer L. Armentrout har jeg planer å prøve meg på, virker som en bra serie. God reise!

    SvarSlett
  2. Imponerende mange bøger du har læst. Det er sejt.

    SvarSlett