11.04.2013

Hei,

Jeg la merke til at mitt siste innlegg var i slutten av februar, noe som er over en måned siden. Føles ikke ut som om det er gått så lang tid siden. Grunnen til at det har blitt sånn er at jeg har hatt lite tid til lesing og mye skolearbeid, sport og andre prioriteter. Det eneste jeg har gjort er å lese bøker på nytt (Bloodlines serien og The Fault in Our Stars)

Jeg går siste året på allmenn/ studiespesialiserende på videregående og det er tett mellom prøver, innleveringer, stiler og diverse annet. Det blir nok derfor lite blogging de neste to månedene også. De to kommende ukene er fylt med heldagsprøver, som er etterfulgt av russetid og derpå rett inn i eksamensperioden.

I sommer og neste år har jeg derimot fri (fra lekser, ikke jobb dessverre (vi trenger alle penger.)) Da skal jeg klare å få blogge oftere og mer regelmessig. Jeg skal derimot prøve å ikke helt glemme bloggen i de stressende to måndene som står på vent. Den vil derimot ikke bli min første prioritering.

Hilsen Elena

2 kommentarer:

  1. Et livstegn slik som dette er akkurat passe i travle perioder, da vet du kommer sterkere tilbake ved anledning ;) Ønsker deg lykke til med prøver, eksamener og ikke minst russetid!

    SvarSlett
  2. Hihi, takk Mari! Russetiden er det lille lyspunktet i alt arbeidet.

    SvarSlett