14.02.2013

Måneden som var: Januar

Januar var måneden for skolestart, prøver og sykdom. Jeg fikk lest en del i begynnelsen og slutten av måneden men midt i mellom der gikk det ganske travelt for seg med andre ting en lesing.
Målet for februar er å prøve og poste minst to bokanmeldelser, og en anbefaling av en tv serie!

For dere som så det så har jeg lest og anmeldt Switched av Amanda Hockings. Boken er også kommet på norsk og heter Byttet.Neste bok i serien kommer på norsk den 4. Mars og heter Splittet. Så om du har lyst til å lese serien på norsk så er det bare å starte! (takk til tips fra Pantagruel Forlag, @pantagruelbooks på twitter)


Det veg fikk lest ferdig var

The Lost Prince av Julie Kagawa - anmeldelse
The Immortal Rules av Julie Kagawa
Switched av Amanda Hocking - anmeldelse


Bøker jeg kjøpte var

På kindle:
The Lost Prince av Julie Kagawa (lest)
The Diviners av Libba Bray
Switched av Amanda Hocking


Bøker jeg ønsker å lese i februar

The Diviners av Libba Bray (lest)
The Indigo Spell av Richelle Mead (lest)
Tales of the Greek Heroes av Roger Lancelyn Green
Lord of the Flies av William Golding (skoleoppgave)

1 kommentar:

  1. Jeg er så spent på å høre hvordan du likte The Diviners. Jeg kjøpte boken etter å ha lest noen flotte omtaler av den.

    Lord of the Flies måtte jeg lese i engelsk på videregående husker jeg, og jeg var ikke spesielt begeistret for bøker jeg ble tvunget til å lese på den tiden. Jeg har alltid tenkt at jeg burde lese den på nytt for å se hva jeg syntes om den nå.

    Ha en super helg :)

    SvarSlett