13.01.2013

Youtube?


(ja, etter å ha sortert hyllen og ryddet rommet så det noenlunde bra ut. dårlig kvalitet pga. mørke -dette var kl fire en vinter natt- og zoom.)

Jeg har vurdert i en stund nå om jeg skal begynne å lage video anmeldelser av bøker. Det virker som en gøy og enkel måte og få frem min mening om bøker. Jeg synes også selv at det ofte er gøyere å se en video anmeldelse, enn å lese lange anmeldelser om bøker jeg ikke er sikker på om jeg ønsker å vite mer om.

Det er derimot er par ting som har stoppet meg fra å begynne så langt. Jeg har ingen anelse om hvilke redigeringsprogrammer som er lette og bra å bruke. Jeg vet heller ikke hvilket språk jeg skulle laget disse videoene på. Jeg tror angående eksamen og skole hadde jeg hat fordel av å lage dem på engelsk. Det er også lettere for flere å finne ut om bøkene, og mer naturlig for meg å snakke om bøker jeg har lest på engelsk på, vel, engelsk. Derimot er dette en norsk blogg, og mitt første språk er norsk. Så der er ennå et dilemma jeg ikke helt klarer å bestemme meg for.

Så viss vi ser bort i fra det faktum at familien min hadde sett rart på meg om jeg satte meg ned og snakket til et kamera, så er dette noe jeg har lyst til å prøve ut i fremtiden. Om du har noen innspill om redigering, programmer og språk så tar jeg med glede i mot alt dere har og si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar